HERŞEY YENİDEN BAŞLIYOR...

Doygunluğa ulaşan bulut misali yağmak, bazen okşayan bazen de yerle bir eden rüzgar misali esmek, sessizliği dinlemek, en derin yere dokunmak...güneş misali ısıtmak...hissetmek ve yaşamak...vesaire...vesaire...vesaire
Kısaca ne geliyorsa, ne gidiyorsa...

Şeyma Erdoğan


2 Eylül 2010 Perşembe

Kırılma .sı

...Sana dokundukça duyduklarım,tutkularım ve suçlarım...Bırak gün doğsun ve gün batsın...Korkanlar hiç gelmesin...Sevginin kabuğunu bilmeyenler lütfen biraz sussunlar...
"Bütün Sokaklarım" Bülent Ortaçgil
.
.
.
Kırılıyorum...
Hep aynı yerimden.


Kırılıyorum....
En çok da kendime.


Kendime söz geçiremeyişime.


Aynı yerden yer açmama...ve O yerin öylece kalmasına.


Kırılıyorum.
Hissiyatın fiiliyata geçemeyişine.


Erken derken, geç kalmış olmama...


Kırılıyorum.
Hep aynı yerimden.


Zor oluşuna...olduramayışına.


Uykusuzluğumun sebebine.


Değerimi bilmeyişime.


Kırılıyorum
Bilmeyişine...


Dertlerime dert ekleyişime.


Kırılıyorum.
Sandığımdan ince oluşuma.


Anlamak istemeyişime.


Tuttuğum eli canımı acıttığı halde bırakamayışıma.




İçimden geldiği gibi, gidişine.

Hakkettiklerimi duyamayışıma

özlemin kalıcılığına

HASILI?
Aynı yerden; aynı sebeplerden kırılıyorum...




Belli ki yer etmiş.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder