HERŞEY YENİDEN BAŞLIYOR...

Doygunluğa ulaşan bulut misali yağmak, bazen okşayan bazen de yerle bir eden rüzgar misali esmek, sessizliği dinlemek, en derin yere dokunmak...güneş misali ısıtmak...hissetmek ve yaşamak...vesaire...vesaire...vesaire
Kısaca ne geliyorsa, ne gidiyorsa...

Şeyma Erdoğan


24 Aralık 2010 Cuma

bir tür "requiem for at 2010"

BÜLENT ORTAÇGİL- "Ayrıntılar" 2010/sen dinle...




hep çok şey istedim, beğenilmedim.
sevenler de oldu, bu kez ben kaçtım.
bi kaç kez aşık oldum herşeyi yıkıp geçtim.
daha çok gençtim, farketmemiştim.
yaşadık, öğrendik herkes başka biçimde...
taşırım hala ayrıntıları içimde...


bir köşem var adım belli,
sevdiklerim artık  yanımda.
bi mirasyedi gibiyim yatarken bu kumsalda.
ben mutlu, sen umutlu,
beklentiler var yaş elli...
hayat sür gittiği yeli
sonu başından belli.
yaşadık, ögrendik herşey başka şekilde,
taşırım hala ayrıntıları içimde...


hiç bir şeye inanmadım,
uğrunda ölecek kadar.
inananlara imrendim,
o zaman yaşamak çok kolay.
yıkılan duvarlar gördüm,
coğrafyanın değiştiğini.
hiç kimse değiştiremedi,
güçlünün haksızlığını.
yaşadık ve öğrendik, herşey birbirinin içinde.
taşırım hala ayrıntıları içimde...

Bülent Ortaçgil

3 yorum:

  1. hiç bir şeye inanmadım,
    uğrunda ölecek kadar.
    inananlara imrendim,
    o zaman yaşamak çok kolay.
    nasıl bir sözdür taaa içiimden geliyor en içeriden

    YanıtlaSil
  2. Bülent Ortaçgil'in her sözü içeri giriyor en çok...kıfayetlendirme becerisidir; yılların başarısındaki sır bence:)

    YanıtlaSil
  3. bi film yapılsa sadece bülent ortaçgil şarkıları çalsa her şey ifade edilebilir text e hıc gerek yok .Dingin bıraz hüzünlü biraz şaşkın biraz sinirli tepkili ama mutlu güzel bir film olurdu. nasılsa kelımerın kıfayetsiz kalmadığı sarkılar herseyden biraz var

    YanıtlaSil